Ontdek hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze glazen schuifwandsystemen.
Veelgestelde vragen
Hier vind uw antwoorden op veelgestelde vragen over glazen schuifwanden.
Wat doe ik bij een defect of beschadigd geleverd onderdeel?
- Monteer het defecte onderdeel niet.
- Maak foto’s en stuur deze met uw ordernummer naar info@megaschuifwand.nl.
- Wij bieden zo snel mogelijk een oplossing.
Let op:
Beschadigingen aan glasplaten dienen binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Indien u een defect monteert, vervalt het recht op omruiling of garantie.
Hoe dien ik een klacht in?
Gebruik het contactformulier op de contactpagina en vermeld uw ordernummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Komt Megaschuifwand de maten opnemen?
Het inmeten van glazen schuifwanden doet u zelf. Bij vragen kunt u contact met ons opnemen.
Wat als mijn bestelling niet op tijd geleverd wordt?
Bij onvoorziene omstandigheden zoals een defecte bezorgbus, nemen wij contact met u op en plannen we een nieuwe leverdatum. Hierop is geen coulance van toepassing.
Wat is het privacybeleid van Megaschuifwand?
Klik hieronder om ons privacybeleid te bekijken
Speciale wensen? Geef het aan ons door!
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op! Ons team staat klaar om u te helpen met advies of een offerte op maat. We horen graag van u!
Vul het onderstaande formulier in om een offerte aan te vragen of om meer informatie te ontvangen.
Door u aan te melden, bevestigd u dat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden.

Iemand spreken?
Wij staan u graag te woord met kundig advies
Onze klantenservice is beschikbaar van: 9:00 tot 17:00 op M t/m Z.
Altijd gehard glas
Altijd Maatwerk
Vanuit Eigen productie!
Altijd Snel geleverd