Skip to main content

Garantiebeleid

Wij bieden een uitgebreide garantie op onze glazen schuifwandsystemen.

MeerContact

Onze garantie biedt gemoedsrust

Met onze garantie geniet u van gemoedsrust, wetende dat uw schuifwandsysteem langdurige productondersteuning biedt.

Meer informatie

Garantie & Klachten

Wettelijke garantie

Op alle producten van Megaschuifwand geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die een consument ervan mag hebben.

Sommige producten hebben daarnaast een fabrieksgarantie. Deze garantie staat los van en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Fabrieksgarantie

Megaschuifwand biedt 5 jaar garantie op fabricagefouten voor de producten die wij verkopen. Let op: deze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door storm of andere externe factoren. Voor dergelijke schade adviseren wij contact op te nemen met uw verzekeraar.

Afwijkende garantievoorwaarden

Voor enkele producten gelden specifieke garantievoorwaarden:

  • Monteren/verwerken is accepteren: Controleer de producten vóór montage of verwerking.
    • Indien u defecten constateert, neem foto’s en stuur deze naar info@megaschuifwand.nl.
    • Na montage of verwerking vervalt de garantie. Wij kunnen producten die reeds gemonteerd zijn niet omruilen.
  • Beschadigingen aan glasplaten:
    • Meld schade binnen 24 uur na levering via e-mail, inclusief foto’s van de beschadiging.
    • Monteer het glas niet. Geplaatste glasplaten komen niet meer in aanmerking voor garantie.

Servicepunten

Indien uw bestelling bij levering niet compleet of correct is, wordt er een servicepunt aangemaakt.

Een servicepunt houdt in dat Megaschuifwand binnen 14 dagen probeert het ontbrekende of verkeerde product te vervangen of aan te leveren.

  • Let op: Aan een servicepunt kunnen geen rechten worden ontleend.
  • Een servicepunt geeft geen recht op schadevergoeding.

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft, raden wij aan deze eerst bij ons te melden via info@megaschuifwand.nl. Wij streven ernaar om een passende oplossing te bieden.

Indien wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen:

  1. Meld uw geschil voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur:
  2. Consumenten binnen de EU kunnen ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie:

Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, kunt u deze via bovengenoemde platformen indienen.

Veelgestelde vragen

Hier vind uw antwoorden over veelgestelde vragen

Hoe retourneer ik producten?

  • U kunt binnen 14 dagen na ontvangst aangeven dat u wilt retourneren.
  • U heeft daarna 14 dagen om de producten in oorspronkelijke staat terug te sturen.
  • U ontvangt het aankoopbedrag terug, exclusief eventuele transportkosten.

Hoe annuleer ik een bestelling vóór levering?

Stuur een e-mail naar info@megaschuifwand.nl met uw ordernummer, reden van annulering en uw rekeningnummer. U ontvangt een bevestiging na verwerking.

Andere vragen?

Via onze klantenservice worden vele vragen beantwoord en kunt u handige uitleg vinden over bijvoorbeeld montage & onderhoud.

Contact

Email

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op.

Telefoon

Bel ons voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Altijd gehard glas

Altijd Maatwerk

Vanuit Eigen productie!

Altijd Snel geleverd

Chat starten
Vragen over het inmeten?
Chat met Megaschuifwand
Heeft u vragen over het inmeten?
Wij helpen u graag!